Dekorace Gabriella    .......... VŠE PRO VÁŠ VELKÝ DEN :-) 

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 



Objednávka

Odesláním objednávky zboží,které si kupující vybral,potvrzuje kupující závaznost své objednávky a tím se na kupujícího vztahují Všeobecné obchodní podmínky tohoto internetového obchodu.


Zboží lze objednat pomocí:


->nákupního košíku


->emailem na dekoracegabriella@seznam.cz


->telefonicky 702 966942


Každá objednávka musí obsahovat -kontaktní údaje(jméno a příjmení,doručovací  adresu,email,popř.tel.číslo a způsob platby.

Na email ktery jste zadali do objednávky,Vám přijde potvrzená zpráva a následně podklady k platbě.


Dostupnost zboží

Dostupnost zboží je pouze orientační

Objednávky vyřizujeme od 3-14 dní od přijetí platby.

V případě nedostupnosti zboží bude doba dodání upřesněna.

 

Zrušení objednávky

Objednávku je možno zrušit do doby,než bude přijata ke zpracování,nejlépe oveřit emailem nebo telefonicky.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 300,-Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.


Platba a dodání zboží

Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží,dopravu(poštovné) způsobem zvoleným v objednávce zboží a to nejpozději do 5-ti pracovních dnů.

 

Způsoby placení a dodání:


->převodem na účet FIO 2400316142/2010


-> na dobírku, kupující platí hotově při dodaní zboží Českou poštou


-> osobní odběr možný pouze v Brně, kupující platí hotově připředaní zboží


 

Zboží bude posláno po obdržení platby na náš účet a zasláno ČP s odpovídajícím pojištěním.


Překontrolování zboží

Každá zásilka je pojištěna,proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku,není-li viditelně poškozena(zničena).Pokud je zásilka poničena,zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.


Uplatnění reklamace

Záruční doba poskytovaného zboží je 24 měsíců ode dne nákupu.

Vyřizování reklamací se řídí obecně platnými právními předpisy.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vady výrobku a zašle vadné zboží,doklad o koupi a popis vady zpět na adresu obchodníka.Náklady spojené s doručením zboží hradí sám zákazník.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením,nesprávným použitím výrobku,nesprávné manipulaci a skladováním.

Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží a telefonicky nebo emailem informovat zákazníka.


Ochrana osobních údajů

Prodávající prohlašuje,že nebude veškeré osobní údaje poskytovat třetí osobě či jinak zveřejňovat.Budou použity pouze k uskutečnění obchodu se zákazníkem.